Ferietrening med hoppetau og strikk | World of a Runner: Ferietrening med hoppetau og strikk

mandag 20. juli 2015

Ferietrening med hoppetau og strikk


I dag har vi kost oss på stranden. Det blir ikke så mange timene av gangen med to små, men de elsker å være i vannet og leke i sanden. Etter at ungene var i seng ble det en treningsøkt på meg.



I kofferten denne gang pakket jeg både hoppetau og to treningsstrikker. Når jeg ikke orker å løpe så langt på grunn av varmen er det perfekt med en kortere økt i hagen. I dag ble det hoppetau (fikk opp pulsen da ja), biceps og roing med strikk, hip thrust og planke. En god økt som gjorde meg sliten. Kan ikke si at teknikken fra barndommen satt helt når det kom til å hoppe tau. Husker ikke at jeg syns det var så slitsomt da. Men det er gøy å veksle litt på og gjøre noe nytt. Denne typen trening i varmen gikk overraskende greit. Det hjelper med litt mindre bevegelse.


Nå venter deilig middag på terrassen... og vin.

2 kommentarer:

  1. Jeg tar også med strikk på ferie ;) Veldig greit når de tar så liten plass, og gir ei god treningsøkt ;)
    God ferie :)
    Mvh, Linn Merethe

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :)
      Helt enig. Det er genialt å ha med små hjelpemidler.

      Kirsti

      Slett