Hvorfor jeg løper | World of a Runner: Hvorfor jeg løper

fredag 10. juli 2015

Hvorfor jeg løper


Jeg begynte å løpe aktivt i januar 2015. Så jeg er en relativt fersk løper Før det har jeg også løpt. Men en tur på 3 kilometer var mer enn nok, og 5 ganske uaktuelt. Da var løpingen en måte å få til en rask treningsøkt på. Eller som oppvarming til styrketrening.

Nå løper jeg for å kople av. For å kunne puste ordentlig og stresse ned. For å bli kvitt spenninger og aggresjon.For å føle flyt. For å føle meg bedre. For å bli en bedre mamma og en bedre kjæreste. For å takle hverdagsmaset. Fordi det er gøy.

Løper du?

2 kommentarer:

  1. Hade aldrig kunnat tro att löpning var så himla avkopplande, innan jag började springa själv. Nu älskar jag det! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er helt enig. Før var det mer pes og nå er det en nødvendighet!

      Slett