I dag fant jeg løpeformen | World of a Runner: I dag fant jeg løpeformen

lørdag 11. juli 2015

I dag fant jeg løpeformen

Etter å ha løpt for første gang, etter et lite opphold og en liten skade, på torsdag, var jeg litt usikker på hvordan formen lå an. I dag tok jeg samme løypa og fant formen. Virkelig. Tempoet var bra, beina føltes lette og pusten begynner også å komme på plass. Det er dette jeg syns er deilig med å løpe. Å bare kunne løpe i vei, i godt tempo, ganske uanstrengt. I dag løp jeg med musikk på øret. Det er en veldig sjelden vare for min del. Men ettersom sola skinte og jeg bare skulle ta en liten tur for å komme meg ut, funket det fint i dag.

Jeg har tenkt å ta det med ro frem til tærne er helt fine. I dag løpe jeg samme runde som på onsdag, en tur på ca 6 km som er relativ lettløpt. Når går det greit å løpe, men jeg kjenner det godt om trykket kommer fra siden. Derfor blir det mine Nike Lunarglide 6 som får bli med på tur om dagen. Vi reiser på ferie i neste uke og da planlegger jeg å fokusere på intervaller. Jeg er ikke så god på å løpe i varmen og da må jeg prioritere korte, effektive økter.

følg meg på instagram @worldofarunner for video-update av turen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar