Løpe etter skade | World of a Runner: Løpe etter skade

fredag 10. juli 2015

Løpe etter skade


Endelig kan jeg løpe igjen. For en ukes tid siden skled jeg og sparka i veggen. Det resulterte i en lille tå og ganske vondt for å gå. Nå er det mye bedre. Det gjør fremdeles vondt å ha på sko som klemmer mot tærne, men det gjør ikke vondt å løpe. Dette har jeg ventet utålmodig på.

I dag ble det derfor en kort tur med nabo-Anna, min faste løpevenn. Vi har våre runder og en som er rett over 5 km. Perfekt for ikke å overbelaste igjen. Det var veldig deilig å komme seg ut, skravle og få frisk luft. Samtidig føltes det som det var mye lenger enn to uker siden vi hadde løpt. Tempoet og kroppen føltes greit, men jeg kjente det i lungene. Heldigvis gikk det over i løpet av turen. Nå håper jeg tærne blir helt bra snart, slik at jeg kan ta noen lengre turer igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar