Trening med barna | World of a Runner: Trening med barna

fredag 10. juli 2015

Trening med barna


Når ungene er ute og leker er det helt perfekt å legge inn en liten treningsøkt. Jeg holder på med 30 days squat challange. I dag var dag 5 og jeg skulle utføre 40 squats/knebøy. Hvordan jeg skal klare 230 squats dag 30 lurer jeg veldig på, for jeg syn allerede at dette begynner å bli tungt. Jeg motiveres lett av slike utfordringer. Jeg synd 30 days squat challenge var fin for det lar seg så lett gjøre hjemme, samt at da er jeg allerede i gang med å trene litt og tar gjerne noen andre øvelser i samme slengen. Det er fint for mine bein og hofter som trenger å bli sterkere for å unngå løpeskader.

I dag ble det squats med lillesnupp på skuldrene og planke og hoftefleksjon på husken. Hvem trenger vel slynge når man har huskestativ i hagen? Det er forøvrig perfekt å feste strikk i også for å gjennomføre andre typer øvelser. Øvelsene jeg har gjort i dag krever god teknikk for ikke å belaste feil. Sjekk gjerne forklaringer av gjennomføring om du ikke har gjort disse før. Det ligger både videoer og bildebeskrivelser på nett.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar