En måned til København halvmaraton | World of a Runner: En måned til København halvmaraton

torsdag 13. august 2015

En måned til København halvmaraton


Jeg gleder meg som en unge. Litt mer til selve turen enn løpingen, men løpingen skal bli sabla gøy det også. Fikk mail i dag om at det skjer veldig mye langs løypa, så forventer rett og slett en skikkelig løpefest. Gleder meg også til å reise med Stine og mennene våre. Det skal bli gøy å pynte seg litt, gå ut, spise, drikke og kose oss. København er en av mine favorittbyer og jeg gleder meg alltid til å komme hit igjen. Jeg håper jeg ligger greit an i forhold til treningen, men jeg trenger flere intervalløkter. Det har det vært dårlig med siden før sommeren.

I dag ble det en deilig tur med nabo-Anna. Vi har vår vanlige runde innom skogen. Den er ganske tøff og jeg syns aldri den er lett. Mye bakker og man kan ta i det man vil her. På den måten vil den alltid utfordre. Men det er så deilig å løpe i skogen og med godt selskap får jeg luftet hodet etter en lang uke med barnehageinnkjøring og mye jobbing. Å være mamma krever til tider veldig mye. Da er det veldig deilig å ha løpingen som lar meg stresse ned. Det gjør at jeg blir en bedre mamma og en hyggeligere person å være rundt. Kjenner du noen ganger på det samme?

Etter løpeturen ble det noen runder med strikken for å trene bein og hofter. Gjør jeg dette sliter ikke kneet så mye så det er viktig at jeg prioriterer noen sånne økter også.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar