Løpetur med instavenner | World of a Runner: Løpetur med instavenner

tirsdag 11. august 2015

Løpetur med instavenner


Stine har laget en løpegruppe på Facebook for folk som liker å løpe i Østmarka. Nå er jo Østmarka ganske stor, men denne gruppen tar ofte utgangspunkt i området rundt Haraløkka. Det er bare en veldig liten biltur for meg. Selv pleier jeg å komme inn ved Skullerudstua, men forandring fryder.

I dag hadde Stine invitert til første felles løpetur, og ettersom yogaen ikke starter opp før neste uke (jeg bomme på en uke), så slang jeg meg med. Det ble en fin tur rundt Nøklevann i rolig pratetempo. Dette var en lavterskeltur og det var veldig hyggelig å skravle med alle sammen. Jeg møtte Jon (@jonhenie) for første gang. Det var utrolig koselig og det er litt rart, som vi snakket om, med folk man følger på instagram. Man føler jo at man kjenner hverandre litt. Jeg traff også Dagrun (@dabraya) som jeg føler på turer i Østmarka via IG. I tillegg var også tre andre hyggelige folk som Stine kjenner som var med på turen.

Neste gang blir det nok intervaller. Det er lettere når man er på ulike nivåer, og alle kan få en fin treningsøkt i tillegg til det sosiale. Gleder meg allerede. Bor du i nærheten av Østmarka er det bare å bli med.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar