Ny treningsplan for denne uken | World of a Runner: Ny treningsplan for denne uken

mandag 3. august 2015

Ny treningsplan for denne uken


Forrige uke gikk det helt fint å gjennomføre programmet. Jeg lærte at jeg ikke er så god på å holde farten, noe som førte til raskere intervaller og en mer sliten kropp. Jeg foretrekker negativ split og det er jo da et problem om man starter for fort.

Denne uken er det klart for langløp. Nå har ikke kneet vært helt med meg denne uken, men jeg håper at med litt riktig trening så kommer det til å gå over.

Denne treningsuken er også gitt av jogg.se som gir meg et treningsprogram å følge frem mot København halvmaraton. Bare kneet kommer seg nå så gleder jeg meg litt til langturen på søndag.


2 kommentarer:

  1. Hei! Dette var ein fin joggeblogg! Heia halvmaratontrening - eg gjorde det i fjor; veldig lærerikt!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Så koselig at du ble med over :)

      Ja halvmaraton er spennende. I alle fall et fint treningsmål!

      Slett