En ny runde... | World of a Runner: En ny runde...

onsdag 7. oktober 2015

En ny runde...


Høsten. Jeg elsker virkelig denne årstiden. Fargene, den deilig høstsola (når den er her), den friske lufta, ullgenseren, fyr på peisen og rødvin. Og høstforkjølelsen. Jeg syns jeg nettopp har kommet meg fra en runde, før den neste nå slo inn med full kraft. Og det passer så dårlig. Som det alltid gjør. For nå hadde jeg akkurat kommet i gang med løping og styrketrening, og kneet var blitt mye bedre. Jeg har allerede sett meg ut en bra bakke i skogskanten hvor jeg kan kjøre bakkeintervaller fremover. Ettersom kneet tydeligvis ikke er en stor fan av asfalt tar vi det litt rolig på det området fremover. Og jeg har ikke så lyst til å løpe alene langt inne i skogen når det blir mørkt. Men denne bakken er akkurat ved parkeringsplassen, men gir allikevel skikkelig skogsfølelse. Jeg har fått tips om hodelykt fra løpegruppa på Facebook, jeg har kjøpt nye ullvanter fra Milteller og jeg var blitt gira på å komme ordentlig i gang med høstløpinga.

Nå håper jeg det går fort over. I alle fall såpass at jeg er frisk til helga og hyttetur med frk Sørlie og gjengen hennes. Det gleder jeg meg til.

1 kommentar:

  1. Ja dere må bli med til helgen!! Nå er nøkkel hentet så det er ingen vei tilbake;)

    SvarSlett