Just do it | World of a Runner: Just do it

mandag 30. november 2015

Just do it

Noen ganger sitter det langt inne å komme seg ut. Jeg gleder meg stort sett alltid til å løpe, helt til det nærmer seg tiden. Da frister sofaen av og til veldig mye mer. Som i dag. Men jeg har gjort det til en vane å skifte til treningsklær når ungene skifter til pysj. Når de er i seng skal mamma ut og løpe. Da blir veien til joggeskoene litt kortere og jeg kommer meg ut døra.


I dag hadde jeg håpet å løpe runder på Lambertseter Stadion. Men der er det bekmørkt om dagen og det frister ikke veldig å løpe rundt og rundt i mørket. Kneet trives helt klart best her. Jeg er nemlig ikke tøff nok til å løpe alene i skogen. I dag ble det derfor noen bakkedrag i bakken bak banen ned mot E18 før jeg løp hjem igjen. Kneet begynner å si ifra rundt 5 km så det får bli kortere turer til snøen kommer.

1 kommentar:

  1. Så kjedelig at du fremdeles sliter med kneet. Jeg fikk løpekne i sommer og har hatt en rolig høst på løpefronten. Nå har jeg så smått begynt å løpe igjen og, etter tips fra deg, foamrulle-tøye etter trening. Bør kanskje prøve sånt strikk også?

    SvarSlett