Vinn kompressjonsstrømper i ull fra Gococo | World of a Runner: Vinn kompressjonsstrømper i ull fra Gococo

søndag 1. november 2015

Vinn kompressjonsstrømper i ull fra Gococo

/reklame

Jeg har fått noen fine strømper fra Gococo etter at jeg sendte de en henvendelse og lurte på om de hadde lyst til å sponse meg med noen strømper jeg kunne gi bort til dere. Gococo er et prisbelønnet svensk merke som fokuserer på gode og funksjonelle sports- og kompressjonsstrømper. Jeg kjøpte meg et par kompressjonsstrømper fra dem i sommer og syns de er veldig gode. Ikke for stramme og sitter godt på foten. Jeg syns de er veldig behagelige å løpe med. Nå fikk jeg da noen vanlige, noen lave i ull og disse sorte som dere ser på bilde. Dette er kompressjonsstrømper i ull. Kjempegode å ha på, enten du bare vil være varm, liker kompressjonseffekten eller vil ha noen strømper som sitter godt på.

Jeg brukte disse kompressjonsstrømpene i ull på løpeturen i går. Helt perfekt nå som det begynner å bli kaldere, men fremdeles bruker jeg ikke vintertights. Jeg holder meg tørr og god på beina. Og selv jeg som klør av all ull kan bruke disse.

Jeg deler ut to par kompressjonssokker i ull i samarbeid med Gococo. Skriv hvilken størrelse du vil ha og du er med i trekningen.

Storleken mäts i cm där vaden är som störst. S (27-32 cm) M (33-39 cm) L (40-45 cm).

9 kommentarer:

  1. Åh jeg vil gjerne ha:-) strl M
    Nabo Anna

    SvarSlett
  2. Om man får vara med och tävla från Sverige, så är jag det! Har utvecklat något slags beroende av kompressionsstrumpor så ;) Stl. S!

    SvarSlett
    Svar
    1. Klart du kan. De sender jo fra Sverige ;)

      Slett
  3. Fantastiske!!! Jeg elsker jo ull og prøver derfor lykken. Str s😉

    SvarSlett
  4. Jeg vil gjerne ha et par strømper i str. M! :D

    SvarSlett
  5. Endelig!! Kompresjon og ull - hurra! Str L

    SvarSlett
  6. Spanande! Finfin kombinasjon! Eg trenger sikkert M :)

    SvarSlett
  7. Ull er gull :-) Str. S.

    SvarSlett