Sporty julekalender | World of a Runner: Sporty julekalender

søndag 13. desember 2015

Sporty julekalender

Advent.Snart jul. Julestress, for mange. Avtaler. Julebord. Gaveinnkjøp. Julekalendere. Julekaker. Pinnekjøtt. Juletrehogst.



Jeg liker godt årets sporty kalendere. Jeg har kastet meg med på #juleyogachallenge på Instagram med en ny øvelse hver dag. Jeg syns denne er veldig fin og jeg får muligheten til å utfordre meg selv litt når det kommer til enkelte av disse øvelsene. Jeg kan allerede si at det ikke er det samme å gjøre en enkelt øvelse uten oppvarming, som å gjøre den i praksisen. Så myk er jeg ikke...

(herregud, det er jo nesten umulig å få hoftene til å være på linje...)

Men jeg er også veldig fan av Line sin styrkekalender. Jeg har hanglet hele desember og skjønte at innsatsen måtte fokuseres på yogaen (og den vanlige treningen), men hadde energinivået vært litt høyere skulle jeg slengt meg med her og. Når jeg tenker etter er det ikke for sent. Kanskje jeg rett og slett bare skal bli med de siste 10 dagene før jul. Det er jo så deilig når man har gjort øvelsen og ikke tar det lang tid heller. Øvelsene er enkle og man kan gjøre de hjemme med det man har for hånden.



Alternativer til øvelsen. Må noen ganger være kreativ.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar